Екологічні проблеми, що особливо загострились в останні десятиріччя, викликають стурбованість і тривогу у людей Землі.
На жаль, ми поводимось на рідній землі як завойовники і погані квартиранти, а не як дбайливі господарі. Надто вкорінились такі небезпечні девізи: “На наш вік вистачить”, “Після нас хоч траві не рости”. Тож часто і в прямому, і в переносному розумінні трава після нас не росте. Замість добрих сходів і соковитого зелені щедро проростає бур’ян байдужості, жорстокості, безкультур’я, неповаги до Землі – матінки, до рідного народу, Батьківщини.
В екології, як і у вихованні, все пов’язане з усім. Або в юному, найбільш сприятливому для добра, віці через спілкування з природою посіємо гуманізм, повагу до життя і готовність його захистити, або юну душу заглушить чортополох.
З метою розвитку у вихованців училища культури взаємодії з природою, формування екологічної компетентності в процесі навчання і виховання, популяризації екологічних знань, оволодінню нормами правильної поведінки в природному середовищі, розвитку потреби спілкування з природою, активізація діяльності щодо охорони й поліпшення навколишнього середовища, залучення здобувачів освіти до активних природоохоронних заходів з 01.04 по 30.04.2024 року пройшов місячник екологічного виховання.
В рамках місячника проводились такі заходи: конференція до Дня екологічних знань “Екологічні проблеми в Україні”; дискусія “Бережімо питну воду для себе і наших нащадків”; виховний захід “Життя без сміття”; виховна година “ Природа людині – людина природі”; відеолекторій «Злочин проти природи: Чорнобиль”; відео екскурс з обговоренням “Перлини природи України”; еко-подорож “Віч-на-віч з природою”; квест-гра до Всесвітнього дня здоров’я “Здоровий спосіб життя або протидія шкідливим звичкам“; участь у Всесвітній акції до Дня Землі “Цифрове прибирання”; проект “Посади зернятко – збери врожай”; конкурс малюнків до Дня довкілля «Врятуйте природу»; майстер клас “Поробки із вторинної сировини”; флешмоб “Майбутнє планети в наших руках”.
Вся виховна робота була зорієнтована на формування в учнів любові до природи та дбайливого ставлення до планети Земля.











